keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Tästä se lähtee





Pitkän harkinnan tuloksena ja ystävien kannustamana päätin lopultakin aloittaa luovuuteen liittyvän blogin pitämisen. Pitkään olen asiaa mielessäni kypsytellyt, mutta aiemmin en ole saanut tätä aloitettua.





Jatkuvasti päässäni pyörii useita toteutumattomia visioita siitä, mitä haluaisin seuraavaksi tehdä. Edellinen työ pitää yrittää saada pois alta ennen uuden aloittamista. Joskus jokin uusi juttu innostaa minua niin paljon, että jumiudun siihen, kunnes taas keksin jotain muuta toteuttavaa. Keskeneräisiä töitä kasaantuu välillä paljon ja joskus sellainen voi tulla yllättäen vastaan vaikkapa eteisen kaapista, jonne olen sen unohtanut joksikin aikaa. Harvoin on päiviä, jolloin en tekisi mitään luovaa. Yleisimmät kädentaitoja vaativat tekemiseni ovat askartelu ja neulominen.






 

Käsitöiden lisäksi pidän kovasti ruoanlaitosta, leipomisesta sekä valokuvauksesta. Soitan myös pianoa.
Olen kokenut, että toisten pitämät blogit voivat inspiroida minua tekemään uusia asioita tai kokeilemaan uusia tekniikoita. Toivottavasti joku myös saa tästä minun blogistani uusia ideoita ja iloa tekemiseen.







Riesu tutkimassa virkattuja Angry Birds-pehmoja.

 
 Omistan kolme kissaa, jotka osaavat välillä olla enemmän tai vähemmän tiellä. Lankakerät saattavat olla joskus liiankin kiinnostavia ja voi olla, että työhön käytettävä lanka löytyy poikki pureskeltuna lattialta. Neulomistani sukista löytyy 100% varmuudella kissan karvoja lampaanvillan lisäksi.








Toivon kaikille inspiroivia hetkiä uuden blogini parissa
 Stiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti